AhsenMineL ben asiri zayiflamistim kati diyet yaptim meme reddi flnda vardi bacaklrimda curukler oluyordu. sütum azaldi dogru duzgun emmiodu kivraniodu emerken sonra bir anda biraktim . tabi hala uzuluom emzirmiyorum diye ama simdi en azindan bebege bakcak enerjim var. alerji mamalarinida ne kdr erken alirsa bence o kdr cabuk alisiyor bizde cok zorlandik . hala az iciyor 7 ayligiz 4 aydir 120 cc iciyor ama en azindan ac kalmiyor . ek gidada veriyom az az . alerji mamalarinin hepsi kotu bizimki aptamili iciyor cok sevmesede