Ebrusare bende 7-8 ay bekledim ama artık gidiyorum mecbur doktorum bütün aletlerini gözümün önünde dezenfekte ediyor iğneyi ve kullandığı aletlerde hep ambalajından çıkarıyor ben 4-5 haftadır gidiyorum çok şükür bir sorun yaşamadım kendisinde de çift maske var siperlik var zaten bu şekilde