Hamzamoms Hanımlar iyi akşamlar herkese suni sancıyla doğum yapan annelerimiz süreci anlatabilir mi ? 40 haftalık olduk Cuma’ya gelmezse suni ile başlayacağız, buraya yazmak daha mantıklı geliyor tecrübelerinizi merak ediyorum☺️ Şimdiden teşekkürler🥰
zlhaa00 Hamzamoms normalde 40 haftadan sonra 10 gün daha bekleme süresi var benmde kuzu gelmedi 40+3 de suyum geldi sancida kendiliğinden geldi
Balcaozlem34 Hamzamoms acılı zor bi süreç ama doğdum bittiği an da unutuyorsun hiç aklına bile gelmiyor
theAna Hamzamoms 40+5te suni sancıyla doğum yaptım ben. Çok ağrı çekmedim kısa sürmüştü benim ama herkeste aynı mı bilemedim o yüzden bir şey diyemiyorum..
Kartanesi26 Hamzamoms valla canim kendim sancim vardi nst dede cikmadi 16 saat anami aglattilar suni sancıyı verince yarim saat içinde dogum yaptim
Annesirintugceuzun Hamzamoms Ben 40+4 te suni ile doğumu başlatılanlardanım.. 🤦🏻♀️ Şimdiki aklım olsa biraz daha beklerdim kendi sancımı. 👀
sehribannn Hamzamoms ben 👋🏻🌸açılmam var fakat sancım yoktu suni sancı verildi bi ara kesmek zorunda kaldilar tekrar devam edince 4 saat icinde doğumum gerçekleşti ebelere sorduğumda acı konusunda bir farkı yok sadece hızlandırıyor demişlerdi tabi her doğum aynı olmaz inşallah hayırla sağlıkla olur her şey😊🌸
Kereminannesiii Hamzamoms bu süreci kendin deneyimlemen gerektiğini düşünüyorum :) kiminin canı çok yanmıştır saatlerce çekmiştir kimi de hiçbir şey hissetmemiştir. Kendini şartlamadan akışını bırak düşünmek daha çok yoruyor insanı :) sağlıcakla bir avazda al İnşAllah kucağına bebeğini İnşAllah
Aryamomm Bende suni ile yaptım sabah başladı akşam 5 e doğru doğum yaptım dayanamadigim anda epidural almıştım
Nebicimanne Annesirintugceuzun bebeğin kaç kilo doğdu doktor bana zayıf olduğu için zor olduğunu söylemişti de 😂
Gamze-S Hamzamoms bence hiç kimseye bakmayın kendinizi de korkutmayın kişiden kişiye değişir bu. Bende tamamen suni sancıyla doğum yaptım öyle anlatılanlar kadar zor gelmedi bana. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
turunculuanne Hamzamoms bence çok kişiden kişiye değişen bir konu görüş olarak. Ben 41 haftalık sezaryen oldum. Öncesinde suni verdiler hiç açılmam yoktu ve saatlerce suni sancı verilmesinin ardından 1 cm açılma oldu sadece güç bela. En son bebek kalp ritimleri bozulunca sezaryene aldılar. İşin ilginç tarafı hem hiç açılmam olmuyordu hem de nstde sancılar tavan yapmasına rağmen ben ağrı-ıkınma vs hissetmiyordum. Ama benden çok sonra suni sancı almaya başlayan 2 hamile kadın da doğuma alındı ve yarım saat içinde kolayca doğurdular. Yani olumsuz düşünmeyin her şey olacağına varır :)
funny34 Hamzamoms kafan rahT olsun kendine güven aşıla yapabilirsin suni sancı cekip sonunda güzell bir cennet kokulu yavruna kavuşacağını hayal et hepsini unutuyosun doğduğu an gördüğün an 😍
Annesirintugceuzun Nebicimanne 3660 kg 53 cm. 👀 Sancı beterdi Ya . Çatalda 5 dakika falan kaldım. Hemen doğdu ama açılma zor oldu. 🤦🏻♀️
Deletedmom75 Hamzamoms 41+5 de kanama oldu öyle gittim hastaneye. Ne ağrı sancı ne de su gelmedi. 1 saat bekledikten sonra suni sancı verdiler çünkü açılma vardı ama sancım yoktu öldüm öldüm dirildim ama süreç hızlı ilerledi 2 saatte doğurdum.
Demetbulut Hamzamoms 2 dogum ikisi de sunni sanci ile normal sanciyi hic yasamadigim icin yorum yapamayacagim ama dogumolduktan sonra hiçbirşey hatırlamıyorsun