Merhaba güzel anneler,
bebeğim 4,5 aylık tam. Normalde günde 1 veya 2 kez kaka yapardı. Ancak dün sulu 3 kere, bugün 4 kere kaka yaptı. Yani belli ishal. Sulu olduğu için zaten üstüne başına da çıkıyor hep. Ateşi yok, emmesi iyi ama gece normalde sık kalkar ama mızmızlanarak kalkar, 2 gündür ağlayarak kalkıyor. Nedenini bilen, başına gelen var mı?