Sergemm ben almadım ama görümcem verdi kızı çok giyemedi ufak aldığı için 😂 lcw nin gayet güzel hiç terlemiyor içine uzun kollu normal zıbın altına ayaklı pijama giydirip yatırıyorum hiç şimdiye kadar terlemedi bazen üstünü ince battaniye ile örttüğüm halde. Memnunum güzel. Birde yedek olsun diye ebebekten aldım 1.5 tog o da iyi üşümüyor terlemiyor aynı şekil giydiriyorum ikisinde