1 yaşına çok az kaldı inanın dediği olmadığı zaman kendini pat yere atıyor elindekini atıyor çığlık atıyor bugün önüne salatalık koydum diye hüngür hüngür ağladı attı onu ısırıp ısırıp tükürdü devamlı tepiniyor neden böyle ağlayarak bişey yaptırmasını önlemek için erken mi bu aylar henüz dediklerimizi kavramış değil yani yaşına yaklaşık 13/15 gün var sizinkilerde böyle mi ??