Betbet bizim de 18 günlük, ben de sezaryenle doğum yaptım, sütümün saati saatini tutmuyor 🤷♀️ Bazen 2-3 saatte bir 60-70 ml sağıyorum bazen de 30 ml zor çıkıyor, tabi bizimki de cok cok emdiği için çok anlayamıyor olabilirim 🙄 bazen mama desteği ile karnını doyurmak durumunda da kalıyorum, sürekli yemek istiyor , ne yapayım 😒 düzene girsin yemesi, uyuması ve de sütüm artsın diye gün sayıyorum artık 🙏🏻