Gerçekten çok üzülüyorum, kızım (3 yaşında) kesinlikle söz dinlemiyor, sabah gözlerini açar açmaz başlıyor gece uyuyana kadar sürekli tehlikeli, yapmaması gereken şeyleri yapıyor. Güzelce ve sabırla anlatmaya çalışıyorum beni umursamıyor. Üstüne üstelik dalga geçiyor, taklidimi yapıyor. Sonunda aynı şeyi defalarca söylemekten dayanamıyorum bağırıyorum kızıyorum bu seferde ağlıyor. Ama yaptığından da vazgeçmiyor. Şimdi ağlayarak uyudu, iç çekiyor hala 😔 Çok üzülüyorum, kızdığım için çok pişman oluyorum ama dayanamıyorum da. Nasıl baş edicem ben bu durumla ?