Zeynar Reflumuz var Ar mama kullanmaya basladik Aptamilinkini aldim.En iyisi hangisi acaba kabiz ve gaz yapmayan?Yorumlarinizi bekliyorum.
Erkencikus Zeynar acaba hangisini kullanmaya başladınız bizede bugün doktorumuz ar mama dedi . Memnunsaniz sizin kullandığınızda bakicam
Zeynar Erkencikus Cok secenek yok aslinda.Aptamilinkini aldim ben.Kabiz olursa normal mamayla karistirin dedi doktor.Ben de gunduzleri Humanayla yari yariya karistirip veriyorum.Daha kabizlik yasamadik hamdolsun.Memnunum Aptamilden.