Hnd_ylmz Selam arkadaşlar bi türlü doğru düzgün bi bez bulamadım daha doğrusu şuana kadar 3 marka denedim biri fiyatı yüzünden prima diğeri yan lastikleri sleepy ve molfix denedim ondada tam emmiyo çişini kalıpları desen hepsinin farklı 2 aylığız sleepynin 2 bedeni küçük molfix 3 ü büyük çook uzun oldu ama bebek bezi önerisi istiyorum yardımmm😫😫🤷♀️
Babylove Bende sleepy,prima,minies,baby turco denedim. Suan baby turco ile devam ediyorum doğal pamuk ve zeytinyağlı oldugu için pişikte yapmıyor
Beren2323 Bebeğim doğduğunda Sleppy kullanıyordum ve o sıralarda iki kere enfeksiyon geçirdi bezden olabilir diyr değiştim sonra çok şükür daha olmadı molfix kullandım kakası hep taştı Prima premium care aldım çok memnunum aylardır kullanıyorum 16 aylık bebeğim ama çok pahalı böyle orta bi bez istiyorum kullanıp memnun olduğunuz enfeksiyon dan da korkuyorum 😨