Deletedmom14 Çipura çiğ iken dersinden ayırıyorum, kemikleri hemen ele geliyor zaten eti yağlı ve yumuşacık, iyice kontrol ede ede kesme tahtasına alıp bıçak ile kıyıyorum, ben genelde 4 e bölüyorum bir çipurayı, onun 1 parçasını böyle kıyıp içine yarım soğan, küçük patates, küçük havuç ve bir diş sarımsak rendeliyorum, daha sonra içine 1 yumurta sarısı koyup yoğuruyorum. Beyazı ile de denedim fakat sertleştiriyor. Sonra içine galeta unu koyuyorum kontrollü. Ele yine yapışan bir kıvamı oluyor. Yapışmaz tavaya zeytinyağı koyup kaşıkla bırakıyorum köfteleri, kısık ateşte kapağı kapalı pişiriyorum. O kadar lezzetli oluyorki biz de eşimle yapıyoruz kendimize tuzlu versiyonunu💖