Bu konuyu bende merak ediyorum. Bebeğim şuan 11 aylık ek gıda ağırlıklı besleniyor sadece uykuya geçişlerde emerek uyuduğu için anne sütü veriyorum fakat sütüm bitti denecek kadar azaldı. Sizce mamaya başlamalı mıyım? Bebekler ne zamana kadar mama yada anne sütü içmeli?