Dilos01 ebruska ben hala içiyorum çok faydası var Allah razı olsun bunu cikartandan 😃😃kimyon arada içiyorum da her gün rezene ile Melisa çayı içiyorum çok rahatlıyor bebeğim
Cemilekadirinannesi Kesinliklee çok güzel bir gaz giderici gaz damlası kullanmak yerine bebeğe ben günde en az 3 bardak rezene içiyorum gerek duymuyorum
Unabella-19 Cemilekadirinannesi kesinlikle rezene tüketmeyin. Hem kadın doğum doktorum hemde gittiğim diyetisyen, rezenenin yumurtalık kanseri yaptığını söyledi.
Toprakruzgar ebruska kesinlikle rezene çok süt yapıyor günde iki kez içiyordum ben kimyon da hemen hemen herşeye koyuyordum hiç gaz problemi yaşamadım ama şuan alerji oldu ve neye olduğunu bilmediğimiz için ikisinide kestim 😔
ebruska Bende her gün içiyorum ama hala gazı var bugün gaz damlası aldık, ve ben de gaz damlası kullanıyorum üstelik 🙄🙄
Cemilekadirinannesi Unabella-19 araştırdım yorumunuz üzerine bu şekilde kanıtlanmış bir bilgi yok . Aksine gras tarafından onaylanmış gıda ve ilaç yönetiminin hazırladığı güvenli bitkiler arasındaymış. Öyle olsa bütün doktorlar tavsiye etmez heralde her yerde gaz giderici süt arttırıcı diye annelere tavsiye etmezler .
Melike12345 İlk doğduğundan beri kimyon tohumunu demleyip içiyorum hiç gaz problemi yaşamadık Allah’a şükür kızım 52 günlük tavsiye ederim