Olan varmı ? yada yeni doğum yapmış ama çok yaramaz bir oglu.Kızı olanlar olmaz oglan istiyorum ☠️ Çok ilgi istiyor bu çocuk bütün gün onunla ilgilenemem çok yazık oluyormu acaba ya 🤕 Acaba onun hakkı olan ilgiyi elindenmi aldım 2.yi erken yaparak? çocuk resmen dışarnın kapısını kıracak dışarı çıkmak istiyor illa ama ben onu her dk dışarı cıkaramam apartmanda kalıyorum 2 +1 ve cok hareketli bi cocuk ne tv karsısında durur ne oyuncaklarıyla oynar ya kızımı dürtükler yada beni. Bütün günüm küçük kızımı oğlumdan korumakla geçiyor 🤕 Oğlum resmen kuduz köpek gibi 🤣🤣🤣 ben öylr diyorum babasına çünkü kardesinin ayagını ısırdı öpecek die beni ısırıyor yere kafa atıyor ordan oraya atlayıp düşecek kafasını kıracak die çok korkuyorum 🥺 Kızımı beşiğinde uyuturken rahatsız edip uyandırıyor oda ağlamaya başlayınca kıyamet kopuyor evde a bacılar yokmu benim gibi olan yoksa benmiyim sadece ? Oglumu görenler benimki böyle değil diyor 🧐