E_Defne Kızlar merhaba kullanıpta memnun kaldıgınız önerebilceginiz düzlestirici var mı? Not:kabarık, kıvırcık,kalın tellii,uzun saclarım var
2bebelianne__ E_Defne Ben Bunu kullanıyorum tavsıye ederım 😍 annemde de aynısı var kabarık ve kalın telli kıvırcık saçları
Deletedmom299 E_Defne Philips’in keratin olani var 8 10 sene olacak belkide hala kullanıyorum. Aşırı memnunum. Ayni sizin sac modelinizden arkadaşımın ayni saclari kipkivircik gür baya uzundu hep benimkini kullanirdi 😂
Eesay E_Defne yıllaaarr önce babyliss almıştım benim de saçlarım kıvırcık kalın ve çok ona rağmen tek geçişte dümdüz yapıyor. Eski ürünleri böyleyse yeni modelleri daha iyidir diye düşünüyorum. Bakabilirsiniz🌸
Mom091 E_Defne model olarak bu benimki ama belki bu birkaç model üstüdür bilemiyorum çünkü ben 70 liraya almıştım çooook uzun yıllar önce. şaşkınım😁 https://www.hepsiburada.com/philips-hp8310-active-ion-sac-duzlestirici-pm-sgphhp8310
Ef24 Philips active ion salonstraight kullanıyorum lise 3 deyken 12 yıl önce 68 liraya almıştım şu an yaklaşık 500 lira olmuş ama hiç bozulmadı ilk günkü gibi kullanıyorum saç kırılmasını önlüyor seramik plakları var saça parlaklık da veriyor 🌺
E_Defne Çok tesekkr ederim kızlar hepsine tek tek bakcam Aras-ve-annesi Mom622626 Mom622626 Yasemila Yakamozz Mom091
Yakamozz E_Defne benim saçlarım çok kıvırcık bonus kafa resmen remington wet2straight geniş plakalı kullanıyorum çok memnunum. Remington kalitesi tartışılmaz ama philipsin ürünleri de çok güzel oluyor
Yasemila E_Defne en güzeli remington der susarım. 10 yıl önce aldım hala saçlarımı düzeltir her sabah işe giderken 10 sn sürerdi. Eşim polis saçları kıvırcık gibi işte saça başa dikkat ediyor o bile önüne sürer spreyler😂😂😂
duru_sema E_Defne merhaba saç düzleştirici sormuşsunuz ama ben bi ürün tavsiyesi vermek istedim. Oxifleks diye bir ürün var kullanınca saçları gayet güzel düzleştiriyor. İnstadan eylül öztürk özkanı takip ederseniz sürekli paylaşıyor zaten bakmanızı öneririm iyi günler 🤗