ebrusmsk eczanede satılan fitomilk çayı önermişti gittiğim diyetisyen. İmkanınız varsa deneyebilirsiniz, ben de sezaryen doğum yaptım ve ardından çok yakın akrabamı kaybettim, sütüm kesildi. Pes etmedim 3. Gün süt geldi ama bebek emmek istemedi, mastit oldum. Hala düzen kuramadık ama fitomilk içmeye başladım. İşe yarıyor mu bilmiyorum ama bebek içiyor