Haleakba yanlıs bilgi vermek istemem ama o istemsiz ağlamalara gaz sancılarına çözümü ben herşeyi keserek buldum. D3 ve gaz damlasını kestim kendim rezene ve kimyon içtim bebek tekrar düzene girdi çok şükür. Gaz damlasını verdigim anda bagırsaklarından korkunç sesler geliyordu ve onu sürekli ıkındırıyordu kıvrandırıyordu.