Hanımlar bebeğim 2 ay 2 günlük ve yaklaşık 2 haftadır doğru düzgün emmiyor emse bile 3 saatte bir sadece 5 dk emip bırakıyor ardından memeyle kavga ediyor tutmaya çalışıyor tutamıyor ağlıyor tekrar tutmaya çalışıyor bildiğiniz kavga ediyor. 2.ay kontrolüne gittiğimizde bu ay sadece 400 GR almış. Doktor çok ama çok az kilo almış dedi ve acil tarama yapıldı herşeyi temiz çıktı. Doktor anne sütünün ardından içebildiği kadar mama ver dedi ama istemiyor emmiyor içmiyor. Devamlı ağlıyor beslenmesi çok az. Not olarak bebeğim gazlı bir bebek. Maflor kullanıyoruz. Böyle olay yaşayan varmı ve eğer varsa siz neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz.