Elizeliz bizde 14 aylıgız ve aynı seyleri malesef bende yasıyorum ben ögrenme kulesi aldım yemek yaparken üstüne cıkıyor en azından bana biraz yardımı oluyor yoksa bas edemiyorum yukarıda ne var diye pacamı cekiyor kucagına al diye , oyunlardanda cok cabuk sıkılıyor bu aralar degisik bir durumda 🥺 birde 2 yas sendromunun 1 yas hali basladı istediklerini yaptırmak icin careler arayıp benim istedigim diyor Allah hepimize sabır versin gecicek insallah 😒😬