Bebeğim sarılık oldu çok kilo kaybetti, sütüm bazen kendinden akıyor ama bebeğim emziğinde yutkunma sesini duymuyorum ve sürekli aranıyor diliyle aç gibi mama takviyesine başladık acaba sütüm varda ben mi emzirmeyi beceremiyorum kimsen yok yanımda yardım alabileceğim tek başına günlerdir delirmek üzereyim lütfen bilgisi olan yardım etsin memeler süt varken sert mi olur yumuşak mı nasıl anlayabilirim doğru emzirdiğimi