Biberon ve mamayı kes. Benim bebeğimde 2 bucuk aylıkken mememi almak istemedi iki gün. Bu günlerde emzik biberon kestim. Kaşıkla falan verdim. Daha sonra uyumaya yakın emzirdim veya uyandıktan hemen sonra sersemlerken emiyordu. Başka türlü kucagıma alınca aglıyordu bende uzanarak falan verdim bir süre onun istediği şekilde. Geceleri sık sık verdim. Sonra alıştı.. kaşık zor geldi ona da.