Pasaannesiiii Bebeğim 21 günlük dilinde beyazlık oluşuyor,mikostatin kullanıyorum ama kusturuyor bebeğimi başka önerisi olan var mı
NilsMomm Pasaannesiiii karbonatlı suyla silmeniz lazım ben gazlı bezlerden alıp karbonatlı suya batirip siliyordum bir de kendi gogusumu de siliyordum emzirme sonrası
NilsMomm Pasaannesiiii ben göz kararı istiyordum genelde 1 çay bardağına 1 kaşık atabilirsiniz.gunde 2 defa en azından silmeye çalışın sabah akşam.bi süre silin rahat eder hem de pamukçuk olmaz