Melissayldriim Kizlarrrr bu dönemlerde kullandığınız diş jellerini paylaşır mısınız bizim zorlayıcı geçiyor bu süreç ne kullandınız neler yaptınız biraz bilgi alabilir miyim 🤗
iki_prens_annesi_ Melissayldriim ben dis jeli kullanmadim buzdolabinda sogutulmus kasiyici havuc yesil sogan pirasa bunlari verdim 10 gun omce cikardi disini suan iki tane incimiz var uzamasini bekliyoruz
adaderininannesi Melissayldriim jel degil ama osanit diş topu kullanıyorum ben bebegime ve çok memnunum
Melissayldriim iki_prens_annesi_ masallah sıkıntısız şekilde devami gelir umarım😍 kaçınca ayda çıkardı bizimki 6.aya girdi el devamlı ağızda diş kaşıyıcı falan hiç fayda etmiyor ne bulsa ağzında,bu tarifleri nasıl kullandınız ön Bilgi depolamaya ihtiyacım var 🙈
iki_prens_annesi_ Melissayldriim 8 bucuk aylikken cikardi ilk didini ikinciyide 2 gun sonra cikardi suan 8 ay 25 günlük yani ozel bi tarif yok buzdolabinda beklettim hepsini soguk soguk verdim dislerine iyi geldi bide ara ara masaj yapin damaklarina iyi gelir