Mama falan başlama canım saçma bende benim bebeğim 4 ay 20 günlük mamayla besleniyor ve iştahsız bir bebek daha yeni 6000 kilo oldu ve buna bile kötü demiyor doktorlarımız ve ben iki tane çok iyi doktora takip ettiriyorum bence Red yapar bende yaptı yani bildin olsun