Hanımlar iyi akşamlar. Kızım 13 aylık, rutin kan sayımı için gittik bugün doktora. Tahlil sonucu çıkmış eşime mesaj geldi ama e nabız şifremiz olmadığı için nerden gorebiliriz bilemedik. E nabız şifresi için e devlet şifresi veya aile hekimliğinden geçici şifre gerektigi yazıyor, pazartesi alabiliriz anca. Zaten pazartesi doktora gidicez sonuçlar için. Hastanenin sitesinden bakmaya çalıştım hata veriyor. Nasil görebilirim başka sizlere sorayım dedim ☺️