FirinSutlac Merhaba kızlar bizim için fazla büyük olduğundan satıyorum. Sayılı kullandım. Almak isteyen varsa link bıraktım bakabilirsiniz. https://www.hepsiburada.com/elelelife-nolita-2-anne-bebek-bakim-sirt-cantasi-siyah-gri-p-HBV00000HE8OY?magaza=EleleBaby
FirinSutlac esraeylul34 bir iki defa kullandım sağlam herhangi bir sorunu yok 100 ₺ düşünüyorum siz ne kadar verebilirsiniz
FirinSutlac Zynpmstf bir iki defa kullandım sağlam herhangi bir sorunu yok 100 ₺ düşünüyorum siz ne kadar verebilirsiniz