Bella Arkadaşlar merhaba, Kızım 1aylık dudaküstü bıyık bölgesinde morarma var özellikle emdikten sonra bu durumu yaşayan doktora soran var mı? Gelişimi gayet iyi, kilo alıyor.. Bunun sebebi ne olabilir bilen var mı? İnternetten araştırdım hep kalp ile ilgili bir sorun gösteriyor ama diğer semptonlar yok. Bilgisi olan yazabilir mi acaba?