fistikcisahap canım bnm bebeğimde buğday hassasiyeti varmış test yaptırdık 0.11 çıktı tam alerji denmez dedi doktor ama bn ilerde çölyak olmasından çok korkuyorum ama bn senin bebeğinin resimlerine baktımda bizde öyle bişey yok bnce çölyak değil içini ferah tut bizde aşırı kusma kilo alımı neredeyse sıfır huzursuzluk va bn bikeresinde geçmiştir diye irmik verdim yüzünde sivilce gibi kırmızı nokta çıktı 3 günde söndü böcek ısırığı gibi ama seninki farklı gibi