gurmeatilla benim de 4 aylık bebişim var ve başlarda emmediği için sağıp veriyordum, şimdi de işe başladığım için sağıyorum. Boşa giden zaman gibi geliyor bana sağma işi.. bi de kızım emerken yara yapıyor, makineyle çekince de kanıyor o yaralar.. hep zor:(