Feride benim oğlumda 1 hafta önce düştü pusetten şu an bişeyimiz yok Allah’a şükür hastaneye bebeğimi aldığım gibi nasıl gittiğimi bi ben bi Allah bilir kaç gün ağlaya ağlaya helak olmuştum 😔 bence gidin bi gösterin içiniz rahat etsin bileği olmasa bile vicdan azabı çekmeyin kafanızda soru işareti kalmasın geçmiş olsun