bugün 1 ay asısını olduk hafif ası dedi ebe ama oğlum sürekli ağlıyo olduğundan beri uyurken çığlık atarak uyanıyo çok huzursuz sanki bacaklarına dokundurmuyo alt değiştirirken dahada ağlıyo anlamadım bu ası böyleyse 2. ay karma asıda napıcam ben 😣😣😣