26262626 Kızlar 4 gün önce sezeryan oldum. Göbeğim hamile gibi hala. Annem sıcak tut diyor geçmesi için. Önerisi olan var mı? Başta atamassam hep kalır gibi geliyor
Sucukluyumurtaa 26262626 benimki 6 ayda baya baya indi. Ama fosyr fosur kalıyor. Onun için korse şart ve spor. Sizin doğum çok yeni korse zorlar çok acıyor yara yeri çünkü. Bence biraz bekleyin öyle korse takın.
Busegokce 26262626 daha yeni çok yeni🙂 9 ayda karın siserken, ancak 1 sene içersinde vücut toparlanıp gidiyor göbek. Eskiden göbeği sararlarmis, sarkmasin diye. Korse giyemiyorsaniz sarın guzelce çok sıkmaz derecede. Yavaş yavaş inecektir.
RuzgarMommys Bismillaah dogum yapalı 4 gün olmuş daha Şişlikler olur normal bi agrin sızın geçsin emzirmeye odaklanin simdi karnınız rahim toparladıkça iner korde takarsiniz
Pembe_panjur 26262626 benim başlarda pek gobegim yoktu annem takma korse bosver sende gobek yok dedi. Keske taksaydim simdi guzel zayifladim heryerim iyi hoş ama o gobek bir ogrenc ki sarkik kendini salmis lambur lumbur bahsederken tiksinclik geliyo bana. Fizigim guzel ama gobek beni cok bozuyo Kesinlikle korse tak bacim
Yeliz1905 26262626 korse tek çözüm 😊 benim hala hamıle gıbı cunku krose takmadım çok zor evde bebeıs emzirirken takmak. Ama takan arkadasım düm düz😀
Ozgeruya 26262626 korseye erken daha ve cok yenisin zamanla geçicek daha siskinlik var vücudunda 5 ay oldu dogum yapali korsede kullanmadim cok az gobegim kaldi ve oyle kotude degil
hnfth_ Hediyemuaz bende doğum yapalı 17gun falan oldu ikinci doğumum ilkinde korse takmadım bundada dün taktım 2saat dikislerim çok ağrıdı tamamen geçmedi geri çıkarttım bence hala erken en azından bir ay geçsin bekliyorum smdilik ,ilk gebeligimde sislerim çok fazlaydı inmesi çok uzun sürdü ama bunda öyle olmadı bol su tuketmeni öneririm
Pembe_panjur Hediyemuaz hic takmadim sorun orda zaten taksam sjan karnim boyle salmazdi kendinj assa dogru. Sezeryanlarda muhakkak takilmali bence
Ef24 40 ınız çıkmadan korse kullanmamalısınız rahminizin toparlanmasına müsade edin ileride mesane sarkması rahim sarkması gibi ciddi sıkıntılarla karşılaşabilirsiniz daha çok yeni doğum yapmışsınız o göbek öyle kalmıyor yavaş yavaş ödeminizi attıkça gidecektir rahmin toparlanması 6 ayı buluyor daha yüksekliği göbeğinizin hizasından inmedi bile bol su için 🌺
Semansal Benim doktorum 20 gün kesin bekle sonra baslayabilirsin demişti.bi de cırt cırtlı olanlardan kullanma tayt gibi giyilenden kullan demisti
Oykununannesii12 26262626 şu an çok yeni olduğu için şişlik var normal yani. Kontrolünüzde doktorunuz korse önerecektir. Zamanla çocukla uğraşmaktan zaten gidiyor kilolar. Ama ağrı acı hissetmiyorsanız ilk zamanlar korseyi takın derim çok geçmiş olsun
Prenses_annesi22 26262626 bnm 1 ay 25 gun oldu hala 10 hftalık gbıyım korse aldm acıtıyor takamyorm suan bıraz zmn gecsın ozmn tekrar denıcem 🙄senın cok etkn ama carsaf sarabılırsn bn oylr ypmıstım sabıt tutsun dıye bıraz exıyet gbı wc gıderkn cıkar tak vs ypck bsy yok dayancan azcık
Tospikannesiii 26262626 ben 3. Günümde cırtcıtlı korse taktım canım çok hafiften tak ilk başta zaten bir kaç hafta içinde gittikçe kendin daraltıyorsun göbeğin indikçe. Daha sonra adetin düzene girmeye başlayınca emzirince daha da iniyor. Son kalan sarkık göbeği de alt karın egzersizleriyle yavaş yavaş eritirsin hiç stres yapma hepimiz yaşadık bu durumları sen bebeğinle bu vakitlerin tadını çıkar