Kizlar oglum elini firinda yakmisti üzerinden 1 bucuk hafta gecti doktor gazli bezle sardi ilk günler daha sonra artik sarmaya gerek yok kendiliginden geccek dedi yeni deri cikiyo diye. Sorun suki o günden beri oglum elini hic acmiyor oyun oynasa bile sol eli hep kapali biseyi almaya calisirken bile kapali sekilde tutuyo sizce normalmi travmami? Ben her saate bir elini yikiyorum hic acmadigi icin kokuyo elinin ici artik. Tekrar doktorami götürsem böyle birsey basina gelen varmi acaba. Birde oglum elini yakmadan önce daha cok sol elini kullaniyordu ne yapsa sol eliyle yapardi hatta bazen sag elini alistirmaya calisiyordum ama simdi o elini hic kullanmiyo