Prensinannesii Gamzemete arka kısmında yazması gerekiyor cnm ben iki yemek k 75 ml katıyorum tam oluyor
Gamzemete Minigimm2020 Öncelikle merhabalar. Bende buzluktaki sütle yaptım önemli olan 3ay zamanının dolmaması dolduysa bence hiç riske atmayın çöpe atın
Minigimm2020 Gamzemete merhaba tesekkur ederim suan zamani gecmedi daha da 4 bucuj aylik 5 olacak az kaldi ama hazir toz satilan kaşık mama deglde baska neyle tuketeblir