Azolili biraz sancım olunca alttan komtrol ettiğinde böyle biraz daha yoğun bi parmak eklemim kadar bi akıntı gelmişti o gün de yürümüştüm bir hafta sonra baya bi uzun yürüyüş yaptım ve asla tavsiye etmiyorum dakika başı tuvalete gittim ve gece sancılarım yoğunlaşmıştı belinden karnına doğru olur zaten ama sabretmeni tavsiye ederim suyun ve kanaman olmadan gitme derim hastaneye