Esilay Arkadaşlar 25 gün önce sezeryan doğum yaptım alt kısım bende baya bir fazla buna dayanarak YAMUNA PERFORMANS TAYT aldım.. Doktoruma danışmam gerekir mi yoksa giysem bişey yaşar mıyım dikiş kısmı terler sıkıntı olur mu ?? Yardımcı olur musunuz