Güzel anneler merhaba 25 günlük bebeğim var iki gün önce sağ göğsüm aşırı ağrımaya başladı. Bugün de tam kahverengi yerinde bir şişlik farkettim elime geldi. Göğsüm çok sızlıyor ve ağrıyor. Doktora gösterdim henüz antibiyotik vermiyim dedi. Senin ateşin olursa vericem dedi. Bu aşamada ne yapmalıyım emziriyorum sagiyorum ama bu şişlik nasıl geçer 🤔😭