EgeMom aynı durum bizde de var . Doktoruna sorduğumda bebek reflüsü dedi. Kilo kaybı yoksa sorun yok bol bol emzir dedi. Sadece sütüne yazık olur bu durumda o un içinde beslenmenin öneminden bahsetti. Kussa da kilo alımı iyi 2 aylık kontrolümüzde 6.580gr olmuştuk😃