Sevgili anneler ben 2 ay önce doğum yaptım ama o günden beri hiç ağrılarım geçmedi önce psikolojik zannediyordum beyin mr ına falan bakıldı bir şey çıkmadı artık ağrılar dayanılmaz hale gelince dün boyun mr rına bakildi ve boynunda üç yerde fıtık başlangıcı olduğu söylendi artı boynumda ileri seviyede düzleşme varmış boynum tersmiş doktor kas gevşetici falan sbir sürü İğne ilaç verdi emzirdiği mi söyledim ama ona göre yazıyorum dedi ama reçetelerde emzirme döneminde kullanılmaz yazıyor bu yüzden kullanmadım ama çok ağrım ve baş dönmem var bu durumu bilen yaşayan var mı Ne yaptınız tecrübeleriniz neler ya da sağlıçı arkadaşlar varsa yorum yapabilir mi bu konuda bilgisi olanlar çok zor durumdayım