1annecik BuseBuglemKerem biz aptamilden mecburi bebelaca geçtik ama hiç gazı olmayan bebeğime gaz yaptı şimdi bebelac gold deneyeceğim daha az gaz yaptığını söylüyorlar tabii bebekten bebeğe değişir bu durum ama normal bebelac iyi gelmedi oğluma
Lagertha BuseBuglemKerem Aptamil ve evolvia bebeğimi hep kusturdu şimdi Bebelac gold kullanıyoruz şükür bir problem yapmadı.Bizim doktor gold olanı alın sadesinden daha iyi dedi.
2907202067 BuseBuglemKerem gold kullanıyoruz şuan 5 aylığız 40 imizden beri gold kilomuzda boyumuzda çok iyi maşallah gazımızda yok kakamizda. En fazla.2 gün sürüyor
Asel_raperin BuseBuglemKerem aslında burada bi çok farklı cevap alacaksın canım mesela kızıma da Aptamil iyi gelmemişti gaz problemi çok yaşadık Bebelac iyi geldi sıkıntı yaşamadık bence sen bebeğinde dene her bebeğe her mama iyi gelmiyor
Tugce_simsek Ben bebelac gold kullanıyorum canım ve çok memnunum oğlum 1 hafta yoğun bakımda kaldı orda da doktorlar bebelac gold kullaniyorlarmis bizde bebelac golda devam ettik
Sldmrt BuseBuglemKerem bebelac gold 👏 ikisinide denedim normal bebelac kabızlık ve aşırı gaz yaptı üstelik doyurmuyordu. Golda geçince rahatladık şükür
Kelebegim_42 BuseBuglemKerem ikiside güzel ikisini de kullandım ben çokta memnun oldum gaz problemi olanlara bisey diyemem ama bizde gaz problemi yoktu yani
eylulpeker BuseBuglemKerem bebelac gold fermantasyon yontemiyle hazirlanan bi mama. Yani mayalama yontemiyle bu yuzden gaz ve kabizlik yapmasi en minimum seviyededir. Bebelac sari kutuyla arasindaki tek fark budur. Sevgiler 🤚😊