Herkese merhaba
dun post acmistim fitil yok diye. Sagolsun burdan bi arkadas verecegini soyledi. Gecenin bi vakti sagolsun fitili aldik. Bebegim yine yapmadi ama olsun artik bu devirde iyilik gormek bile umut verici. Allah razı olsun🙏🏼
Bugun de bebeğim acilde kablo gibi birsey sokarak uyarildi. Veee kakamizi yaptik 16. Gunun sonunda. Rahatladik. Tesaduf capada sifa eczanesine girdim. Fitil vardi. Ben 1 aydir fitili ariyordum bi anda buldum. Ihtiyaci olanlar capa devlet hastanesinin oralardaki eczanelere sorabilir.