Özet geçiyorum 40 günlük bebeğim var kaynanamla yaşıyorum sezeryan doğum yaptım … allaha şükür ki doğum yapar yapmaz sütüm geldi . Bebeğim sürekli emmek istiyor emzirmeyi bıraktıktan sonra aradan 2 dk geçince hemen ağlıyor meme istiyor , kaynanam bugün çocuk çok huysuz diye sen bebeğine dokunacak bişey falan mı yedin dedi hayır dedim . Senin sütün yok göğüsünden süt değil su akıyor diye bebeği emzirmememi söyledi , dinlemedim yine emzirdim baktım hala böyle devam ediyor bebeğim , sonra ben uyurken kaynanam bebeğime mama vermiş . Bebeğim e geri göğüsümü verdim ama fayda yok 1 dk emmeden bırakıyor . Sonrasında yediklerim bebeğime dokunur diye beni yine uyardı bende göğüsümü vermedim . Sütüm hala vardı fakat bugün farkettim ki sütüm kesilmiş göğüsümü sıktığım zaman yapışkan sarı sıvı geliyor . Ben bebeğimi emzirmek istiyorum geri nasıl gelir sütüm . Birde göğüsteki biriken süt bebeğe zarar verirmi göğüsümü boşaltmalımıyım ? Akıl verin bana 😭