gmzcvk Merhaba anneler yenidogan bebeginiz emzirdiginiz vakit ortalama kac cc iciyor, hic sagip baktiniz mi? Ya da doktorunuz kac cc icmeli diye soyledi?
Epifenomen-gkc gmzcvk ilk birkaç gün 20 sonraki birkaç gün 30 sonraki birkaç gün 40 ml.. bir ay sonunda 60 ml e sabitlendi canım. Her bebeğin ki farklı ama
gmzcvk Defneninannesi54 benim bebegim emerken tek goguste 9-10 dakikada uyuyakaliyor, diger gogsumu de o sirada sagip sagdigimla devam ediyorum ac kalmasin diye dusunerek yanlis mi yapiyorum acaba tek goguste biraktigi zaman bende emzirmeyi biraksam mi?
gmzcvk Epifenomen-gkc tek goguste 9-10 dakikada birakiyor benim 10 gunluk bebegim diger gogsumu veremiyorum bile ac kaliyor mudur ki acaba 🥺🥺
Epifenomen-gkc gmzcvk kuzum ilk zamanlsr benim de öyleydi. Sen sık sık emzir 2 3 saat diye düşünme bulduğun her boşlukta meme sok ağzına. Çişli bez sayısı yeterli ise doyuyordur. Doktorumuz emzirmeden sonra 15-30 dk içinde çiş yapmışsa karnı doymuş demektir demişti.