durummtpc Kızlar ekim ayinda burada bir post açmıştım catlaklara çare diye yapanlar varmı geçtimi bana dua ettinizmi merak ediyorum 🤣🤣 koşun gelin bana söyleyin 🤭
Woody durummtpc ben sürekli konunuza birini etiketliyorum. Her yere videonuzu atıyorum. Benden çok eşim duacı. Lazere verecegim paraya acıyordu😀😀😀
durummtpc Woody cok sevindim paralar cebimizde kalsin 😋 evet farkediyorum postumu aktif tutuyorsun teşekkür ederim 🤣🤣🤭🤭
tubaozlu durummtpc olumustum malzemeleri daha yeni aldım bgn basşıcam sizin basıl hidiyor azalma var mı.bıde bunu eni olusan catlakalr için mi gecerli
durummtpc tubaozlu ben 1 ay yaptim cogu gitti 1 ay ara verdim vucudun dinlenmesi icin simdi kalanlar icin tekrar baslayacagimm