Merhaba Annelee nasılsınız? Oğlum 4 ay olucak 31i. Geceler 3 de anca yatiriyodum ayağimda sallayarak .bu gündən kendi yatağinda yatirmak icin kendime soz verdim 2 gündüz uykusunu sallamadan yatağinda yatirtmayi başardim. Gece nasil olucal merak ediyorum meme emmeden hic yatmazdi. Bana onerileriniz varmi?
Bu arada Azerbaycandan yazıyorum❤️