ebruska aylarca gaz sancısı çekmiş bir anne olarak sana en faydalı yöntemi söylicem. Doktorumuz günde 40-45 damlaya kadar kullanabileceğimizi söyledi. İlk ay herkesin yaptığı gibi günde 3 kere 10-15 damla veriyordum işe yaramıyordu. Benim kızım mama ile büyüdü çok az anne sütü aldı. Her mamadan sonra 5 damla verdik hemen. O kadar rahat ettim ki resmen kızım rahatladı. Gecemiz gündüzümüze karışmıştı bu şekilde iyi geldi. İçim parçalanıyordu öyle bağırdıkça elden bir şey gelmiyor kızım ağlıyordu ben ağlıyordum