Merhaba, bugün doktorumla konuştum doktor prolaktinimin düşmesi için bir ilacın yeterli olacağını ve düşeceğini söylemiş. Kesinlikle korunmayın demiş. Bu şekilde deneyim yaşayıp hamile kalanlar var mı? Biraz da olsa umuda ihtiyacım var 🤲🏻 (Yumurtalıklarımda hiç bir sorun yokmuş eşimde de problem yok.)