Mehtee valla kaderimiz aynı benim oğlumda yarın 5. Ayını dolduruyor ilk Doğum yaptığım zaman abartısız her güünn ağlıyordum annemi istiyorum ben yapamıyorum bakamıyorum bebeğime diye diye
Allahtan eşim çok destek oldu
ben ağladıkça geldi gözyaşlarımı sildi hepsi geçecek çok güzel bir annesin sen diye teselli verdi Ben ondan razıyım Rabbimde razı olsun inşallah 🤲🏻❤️
En son dayanamadı üzülmeme daha bebeğim 37 günlükken Türkiye’ye gittik çok iyi gelmişti o 20 günlük tatil bana
çok şükür toparladım sonrasında ☺️