Ayseksii bende çok arada mama alıyor genelde beni emiyor fakat bıngıldskta biraz çökme oldu bol emzir suya gerek yok dediler Yinede içim rahat etmedi büyüklerimiz hep ver diyorlar doktorlar verme diyor.. sonra bir doktor bi kaç çay kaşığı verebilirsin ama İnan gerek yok dedi.. Yinede hergün biraz veriyorum bi kez veriyorum 3 tatlı kaşığı kadar bi çoğunu geri çıkarıyor bırakıyor ağzından suyu da benimseyemedi 😅 vermeme sebebimiz de şeymiş özellikle eğer anne sütü emiyorsa hani zaten suyunu karşılıyor vitaminli bir su dedi doktor ve su verdiğimizde ihtiyacını onunla giderir az emer oda sonuçta sütün yanında vitaminsiz bişey istemeyiz böyle olmasını dedi..