Elifadakrt Merhaba sevgili anneler Bebeklerinizin kafasını nasıl düzelttiniz? Kızım 3 aylık ben düzeltemiyorum. Her türlü yatırıyorum ama iki yandan bi çıkıntı var kulak üstü hizasında, ayıptır söylemesi boynuz gibi 😂😂 saçı çıkınca belli olur mu bu şekilde?